Den som väntar.

Alltså, jag är inte död för att jag inte bloggar.
Jag har bara inte så mycket att förtälja. Förutom att jag vill köpa saker som är omöjligt.
Som till exempel ett halsband som inte finns.
Så då skulle jag göra ett själv, men det innebär att jag måste ha typ jeansficksnitar som tydligen inte ska finnas att få tag på utan strul. Jag ska nita ihop ett läderband. Funderar på om blindnitar funkar... Popnitar alltså.
Och så blev jag sugen på en schysst kavaj, till ett rimligt pris såklart. 149:- var bättre än rimligt på Ellos, perfekt. Kanske.
Läste recensioner ochtydligen var den väldigt liten i storlek men det fanns ju bara storlek 36 och 42 kvar. Så ja, vi får vl se hur liten den där 36:an är...
Och det var väl det jag hade att berätta för idag.


Jennys nya, eller ja; nu var det ett tag sedan den gjordes
men här var den ny! :) Fint ska det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback