Förbannat också.

Jahapp. Jag är så. Jävla. Trött.
Mest på den här förbannade jävla idiotsnön. Kan det inte bara sluta?!
Svårt att gå, svårt att se.
Den är inte bra till någonting. Inte till NÅT! Cp, cp, cp-snö.
Men jag antar att eftersom den tog lång tid på sig att komma så ska den ta dubbelt så lång tid å¨sig att försvinna...
Och det är så mycket jag borde och så mycket jag måste och jag hatar det.
Och hur fan kan man översätta SpongeBob SquarePants till SvampBob Fyrkant?
Han kunde väl i alla fall fått heta SvampBob FyrkantsBralla?
Eller SvampBob KvadratByxa?
Nej, DET gick ju verkligen inte för sig. Tydligen.

Dagens Don't: Hur kan en så liten granne föra så mycket oväsen? Igår handlade det dock inte om sexuella vrål. Nej, igår dansades det elefantdansen i flera timmar. Jag börjar tro att hon är ett skämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback