Skala potatis.

Det lär väl ska vara bland det tråkigaste man kan sysselsätta sig med?
I klass med hårfärgning och att ringa olika företag/myndigheter.
Jag skulle ju faktiskt ringa Falu lasarett idag men sen började jag tänka på alla följdfrågor och då orkade jag inte. Så är det.
Men ögat lär ju inte göra mindre ont bara för att jag tänker att jag ska ringa någon med mer medicinskt kunnande än vad jag själv har. Självdiciplin; hallå?! Idag måste jag skala jävla potatis igen...
Gjorde det igår, efter att jag diskat, för att kunna göra potatismos.
Synd att pulvermos smakar spya annars hade det varit mycket enklare.
Och idag, efter att jag har diskat, så lär det skalas mera potatis till potatis- och löksoppan.
För jag betvivlar starkt att Svansis tagit tag i disken, trots att det är hans tur... Blä.

När blir man egentligen nöjd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback