Idag, imorgon.

IDAG:
Jobba, jobba.
Diska, plocka ögonbryn, sortera tvätt.
Färga hår. Laga mat.

IMORGON:
Jobba, jobba.
Tvätta. (Inte glömma duschdraperiet!)
Måla naglar. Laga mat.
Fixa kattmatningsmänniska.
Packa grejer.

Vilken tur att jag lever ett så spännande och innehållsrikt liv! Lite som en Hollywoodfru som inte är det minsta ironisk över huvud taget. ;)
Förresten såg jag en grej på Facebook här om dagen; en vuxen människa trodde på allvar att det heter "sockerplast".
Visste inte om jag skulle skratta, gråta, tycka att det var gulligt, pinsamt eller tragisk. Jag har fortfarande inte bestämt mig men det väger mellan pinsamt och tragiskt.

Kommentarer
Postat av: Lojna

Åh, det gör ju ont överallt. Det är som när de säger "falmskärm" på Rapport.

Postat av: Kjellemma

I love this page.

2011-06-28 @ 10:19:56
URL: http://kjellemma.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback