5 sopsäckar och mera.

Ja, herregud.
Idag har jag och Anna varit i lägenheten och slängt grejer.
Det var bara att slänga allt, torrvaror från -02 och två garderober med kläder.
Jaha? Nu skulle ju allt ha legat på tippen också.
Ska träffa Joel imorgon så han får kolla på eländet.
När jag och Anna inte orkade mera så gick vi och drack kaffe på Brädgårn.
Kollade på 500 gamla kort och var lite hundvakt till en flatcoated retriever som vi inte kände.
Men den hette i alla fall Disa!
Jag fick även en gubbkompis som var 70 år, hade rollator och bodde i Hönsarvet.
Där ser man.
Till Kupolen där Anna skulle ha special. Det hade dom inte så hon köpte vanlig.

Kom hem och skulle slappna av lite men då ringde det på dörren...
Det var Danne Wikmans mamma som frågade om jag möjligtvis hade lust att mata hennes katter nästa vecka. Hon skulle visst på en 7-dagarskryssning.
Hur orkar man det?!
Fast det var klart att jag kunde hjälpa henne med katterna; jag gillar ju katter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback