Ångest och måsten. Och mera ångest.

Nästa vecka bjuder på jobb och magnetröntgen.
På tisdag klockan 07.45 ska jag befinna mig i Falun... Det är ju perfekt.
Speciellt med tanke på att jag inte börjar jobba förrän 11.15, då slipper jag ju missa lite hederligt arbete menar jag.
Ringde till Falun idag för att byta tid men det fick jag typ inte. För att det var så lång väntetid.Men vad  fan spelar det för roll?!
Oavsett vad den där magnetröntgen visar så kan dom ju ändå inte göra ett skit för att hjälpa mig.
Men ja, det är väl bara att kliva upp i ottan, åka jobbig buss, ligga i den röntgenmaskinen som låter så illa att man nära på får tinnitus, ta buss tillbaka och sen jobba till 17.45.
Och i helgen MÅSTE jag verkligen göra nåt med den gamla lägenheten.
Egentligen borde man ta och bränna ner skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback