Inget alls...

I fredags hände inget. Alls.
På lördagen åkte vi en sväng till Falun och kollade på lite skatetävling och på kvällen
var vi till Brädgårn och drack öl. Sen gick jag, Svansis och Dennis till Engelska.
Var inte bakis igår så jag hoppade in i tidsmaskinen och åkte en sväng.
Men ja, man blir ju helt handlingsförlamad av det där så det blev inte så mycket gjort. Som vanligt.
Hittade gamla rävar och kassettband och sånt. Och knivar.
Tror att vi åker till tippen på onsdag, för nu har jag nog sju sopsäckar med skit.
Spara eller slänga? Jag slänger det mesta. Det bästa är om man kunde låta bli att kolla VAD det är man kastar, man kan lätt bli lite villrådig annars.

Det som känns jobbigt nu är att jag inte har ett skit att se fram emot; ingen semester, inga happenings bara måsten.
Och måsten ser jag verkligen INTE fram emot.

PS. Som tack för att jag hade matat katter fick jag en väldigt, väldigt blek kopia av ett Fabergéägg. Jag undrar hur hon tänkte egentligen? Vad sjutton ska jag med DET till?! Ingen aning, med det är i alla fall från Ryssland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback