Sista dagen. Hoppas jag...

Japp, sista dagen jag startar den gamla tidsmaskinen. Jag tror, och hoppas, det i alla fall...
Igår var vi till tippen med 10 stora sopsäckar. Mycket grejer.
Får sluta en timme tidigare idag, alltså kl 13.30. Nice.
Fast jag måste gå hem och tvätta. Åt Svansis...
För att han inte har så bra framförhållning när det gäller den där USA-resan.
Hans tanke var att slänga i ett par kalsonger, strumpor, nån t-shirt och brädan i en rygga och dra.
Ingen koll på varken visum eller hemförsäkring.
Tur att han inte ska åka ensam; då hade det kunnat gå hur som helst.
Vilket det antagligen hade gjort också.
Fan; det där med hemförsäkringen är ju ganska viktigt med tanke på att dom ska åka bräda...
Bryter du en fot kostar det väl en mindre förmögenhet där i staterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback