6:e dagen.

Igår var jag och mamma och köpte födelsedagsblomster till balkongen.
Ja, alltså en tidig födelsedagspresent till mig. :)
Hänglobelior, en tobaksplanta(?!), petunior och en aster(?).
Fast det ser ju inte mycket ut för v'rlden när dom är nyplanterade...
Drog även en rövare och gick in på ÖB för att kolla om dom sålde sexkantsnät, och japp; 59:- för 10 meter!
Fast egentligen behöver jag bara typ 1 meter.
Å andra sidan kan jag bygga en kaninbur till Figgo kanske? ;D
Sitter på jobbet till 17.30. Då får jag äntligen gå hem och vika tvätt. Kul.
5 jobbdagar kvar till semester, 21 dagar kvar till lön.

Dessutom tror jag att jag ska börja dricka rosévin.
Då kan jag och Anna sitta på bakongen i sommar; jag dricker rosé och hon dricker whiskey. Ha, ha!


Kommentarer
Postat av: Anna

Rosé är inte gott. Vi kan dricka vitt vin på balkongen, i tre veckor!

2010-06-05 @ 17:07:26
Postat av: Helena

Fast rosé är i alla fall godare än whiskey... Men ja, jag tror att man kan dricka lite allt möjligt på balkongen. I lördags kunde man t ex dricka Gula Änkan. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback