Härliga semester!

Alltså; det borde egentligen vara förbjudet att jobba.
Om man inte VILL jobba, då får man.
Soliga semesterdagar is the shit!
Inte nog med mina två likes igår; jag fick två till!
Klippte av och modifierade en för liten t-shirt som blev, över förväntan, bra och sen fick jag en lyxshake med chokladsmak från Max. :)
Och idag har det varit femhundraelva grader var på balkongen och jag gillart!
Förresten; i fredags, när vi var på "A tribute to Dio", så fick jag höra att jag hade fått barn.
Hmm, konstigt att jag inte märkt det och brukar det inte vara killar som får höra sådana överraskningar bara sådär? Ja, jag vet inte.
Jag börjar väl bli gammal och hänger inte med på hur det funkar nu för tiden...
Apropå gammal så fyller jag ju år om exakt en vecka. Jaså, jaså, jaha ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback