Rastlös fast ändå inte.

Nja, man kan ju säga att jag har rast mest hela tiden. ;)
Fast roliga grejer att göra? Näe, icke.
Tänkte att jag skulle börja rymningssäkra balkongen idag; sätta upp lite nät och sy ett nytt insynsskydd men det gick inte.
Beroende på att Svansis skulle skruva ur en rostigt skruv ur den där...den där..."insynsskyddsbalkongpinnen" som ska sitta på balkongräcket.
Det gick bra att skruva ur och dränka den med rostlösningsmedel, men sen skruvade han i den så att den fastnade.
Och gick av. Jahapp...
Lite oroväckande att han har sönder så mycket grejer nu för tiden; ett, av två, fina glas som jag fick av Anna när nån födelsedag och ett, av två, snygga vinglas.
Nu har jag bara skitfula vinglas från Ikea och det gillar jag INTE.
Typiskt att jag inte har lite pengar till övers för tillfället.


Köpte dom för att dom var billiga,
inte för att dom var snygga för det är dom inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback