Som en husfru!

Födelsedagen förflöt perfekt; först en solig förmiddag på balkongen och sen kom Buffy över på kaffe och cheesecake.
Fick ett paket innehållande ett förkläde, 3 disktrasor och ett läppglans i form av en cupcake. :D
Om Ni har koll på Kappahls kollektion så vet Ni, annars låter det kanske bara konstigt..!
När Svansis kom hem fick jag en fantastisk bukett blommor!
Första på 5 år, men det är ju för att jag oftast inte vill ha några blommor. ;)
En bok fick jag också. Bra födelsedag.
Men idag har det regnat massor men jag tror att det håller på att ordna upp sig.
Och i festivalväg så står Jello Biafra på schemat!


Armband av Jenny, I like!



Perfekt förkläde för husfruiga sysslor! :D



Passade perfekt på balkongen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad hemmafruig du blev. Skulle du inte puffärm till bandanan?

2010-06-30 @ 12:27:50
Postat av: Helena

Bandana kan man ha till det mesta, du ska få se! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback