Återseende nr 2.

Det gick bra för mig och min syn idag. Färgseende, ljusprickar och sånt.
Jenny kom och hämtade mig på sjukhuset. Åkte hem, drack kaffe och spelade Buzz.
Sen drog vi en repa på stan och fikade på Blombergs.

Nu ska jag nog krypa ner i sängen, leka Figgo trött och kolla lite på tv.

*Knack, knack*

- Öh, ja? Vem är det?
- Men det är ju jag! Känner du inte igen mig?!
- Nja... Oklart.
- Men. Det är ju nästan alltid mig du tänker på innan du ska sova!
- Åh, jaha... Jag har liksom försökt glömma dig. Förtränga att du finns.
- Men du; du vet att vi hör ihop, som ett gammalt gift par!
- Jo, jag vet. Men snälla, snälla du; kan du försöka att inte trängas så mycket i alla fall?
- Kan tyvärr inget lova.
- Nej, nej. Men godnatt då, Jobbångest.
- Godnatt och försök sova så gott, lilla du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback