Dagens roliga.

Idag fanns det ett litet handskrivet kuvert i brevlådan, adresserat till BÅDE mig och Svansis! Av handstilen att döma var det en kille som hade skrivit.
Mycket riktigt; det var en inbjudan till Cheesens 30-årsfest!
Åttonde maj är det kalas! Jag blev helt imponerad för att det var så seriöst att skicka inbjudan. :)
Plus att Svansis kan rida lite på DEN kalasvågen också; han fyller ju faktiskt år den dagen!
En annan rolig (läs klantig) grej hände när jag skulle brygga kaffe alldeles nyss.
Det var nästan klart och jag tog kaffekannan för att hälla upp.
Tyckte att det var lite konstigt att det rann, trots att jag hade tagit bort kannan.
Insåg att jag inte hade stoppat i den där filterhållaren, utan tjoffat ner filtret direkt i bryggaren...
Men det gick ju det också, lite mera kaffe överallt bara. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback