Klipp, klipp!

Idag gjorde jag fynd på Kupolen; ett par skor från H&M för 99:- och, efter tips från Jenny, 2 stycken Library Of Fragrance-parfymer för endast 15:-/st på Lindex! Alltså; dom där parfymerna beställer jag annars på internet men då för 150:- stycket!
I och för sig hade dom kanske inte så stort utbud, med tanke på att dom två jag köpte hette "Rain" och "Between The Sheets" men ändå; 15:- är svinbilligt så då lära man. ;D
Just nu väntar jag på att Svansis ska gå in och duscha så att det blir min tur, men han är ju sååå seeeg...
Ikväll händer det nog inte mycket men imorgon ska jag ner på stan och fika lite med Jenny.
Ska övertala henne att åka förbi hos mamma för att släppa in, och mata, den kattnappade katten också. :)
Ja, JAG åker ju med förstås. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback