Ligger en dag före.

Det känns som att det är fredag idag. Typiskt.
Men lite bra också, för om det hade varit fredag hade jag inte haft några rena kläder att ta på mig.
Och jag hade haft ett ofärgat hår också.
Så idag ska det färgas och tvättas. Ska även testa VÅRAN tvättmaskin.
Svansis behövde minsann INTE jobba idag; han skulle till Stockholm och gå på byggmässa...
Jag hade också hellre varit på byggmässa. Faktiskt.

Dom har förresten gjort nåt med kaffemaskinen på jobbet;
istället för mjölk så får man vitt. Kaffe med socker eller med vitt.
Eller båda om så vill.
Men det där vita; det kan ju vara vad fan som helst.
Vitt? Ja, det är lika bra att inte tänka efter. Fast det gör man ändå.
Jag dricker café au lait med extra vitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback