Man får kämpa.

Inte nog med att jag har MS, världens sämsta balans, ont i höften och måste gå på is, nej; då ska dom göra det näst intill omöjligt för mig att ta mig in på jobbet. Taket på Kupolen är typ på väg att ge vika så nu har dom börjat med taksnöröjning delux och spärrat av halva parkeringen.
Så idag var jag tvungen att gå in, gå ut, kolla på avspärrningar, gå in, gå runt och sen ut igen för att komma till jobbet...
Kan inte den här jävla vintern bara dra åt helvete nån gång?! Det är nästan så att jag börjar HATA den, och då är ju hat ändå ett ganska starkt ord som man inte ska använda i onödan.
(Typ som att man säger att man hatar någon när man egentligen bara tycker väldigt illa om personen. Då är det där ordet jävligt onödigt. Jag säger aldrig att jag hatar någon. Om det inte är så skämt...).


Foto: Mikael Hellsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback