Tack. Tack så mycket. Tack.

Semesterlistan sattes upp på väggen på jobbet idag.
Jag vågade typ inte kolla; med all rätt. Emma var tvungen att kolla åt mig.
Tack. Hela min dag är rejält förstörd.
Hela det här året också när jag tänker efter. För nu är det ett år kvar innan man
eventuellt kan få semester man är nöjd med.
För jag är ganska onöjd över att semestern börjar redan vecka 23, vilket innebäratt P&L-veckan är sista veckan.
Vilket innebär att jag inte alls kommer att vara fit for jobb.
Svansis är sugen på att dra till USA på sin ledighet.
Vilket innebär att jag kommer att få ha min semester alldeles själv.
Vilket innebär att jag lika gärna skulle kunna jobba.
Allt blev helt plötsligt hur tråkigt och värdelöst som helst.

Alla Dagars Don't: Trafikledningen. Jag tycker att dom kan fullkomligt fan dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är det sant? I år igen?

Vad har dom emot dig?

2010-03-30 @ 16:05:14
Postat av: Anna

På alla andra jobb brukar man få sen semester året efter man har haft tidig, men på ditt jobb verkar de ha sämre minne än guldfiskarna.

2010-03-30 @ 20:32:05
Postat av: Helena

Det beror på att trafikledningen på mitt jobb är totalt jävla blåsta.

Postat av: Boolamarlin

Very impressed!

2010-12-23 @ 08:55:46
URL: http://boolamarlin.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback