Bacon fast ändå inte.

Fick hem mitt paket från roligaprylar igår. Cheesens present vill jag egentligen ha själv.
Han kan få mina bacontuggummin istället, för dom hade den mest underliga smaken jag någonsin varit med om.
Men det kanske jag borde ha förstått? ;D
Dom luktade bacon och först smakade dom för jävla äckligt.
Efter en stund smakade dom artificiell rök med frukttuggummi i botten och sen var dom bara äckliga.
Jösses, vilken köp va?!



Idag tror jag att jag ska laga enchiladas. Perfekt gott.
Och på lördag ska det bakas födelsedagstårta. Fylld med blåbär och vaniljkräm och garnerad med jordgubbar och grädde. :)
Fast Svansis får ingen födelsedagspresent. Det får vänta tills han, eller jag, vet vad han vill ha.
Nu önskar han sig bara typ en båt... Det har jag inte alls råd med.
Inte ens en liten båt.

Kommentarer
Postat av: Anna

En gummibåt kanske?

2010-05-07 @ 00:21:28
Postat av: Helena

Ha, ha; ja, gjord av bacontuggummi! :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback