I alla fall inte 800 grader.

Igår åkte jag & Svansis till akuten vid kl 22.00.
Men för en gångs skull var det inte för MIN skull; Svansis hade nämligen kapat rör med tigersåg UTAN skyddsglasögon.
Alltså; vi kom till akuten vid 22.20, blev hänvisade till ögonakuten där en sköterska kollade och konstaterade att det satt en grad i ögat.
Ja, alltså en liten, liten, liten metallflisa i höger öga.
Så han skulle tillbaka idag. Vi var hemma 22.50...
Varför får inte JAG ha sånt flyt när det gäller sjukhusbesök?!
Nä, för mig ska man glömma bort i ett undersökningsrum i flera timmar. Naturligtvis.

Så idag hade dom borrat bort metallen ur hans öga. :D Läskigt va?
Inte läskigt att dom fick bort det, men läskigt med borr i ögat...

Kommentarer
Postat av: Carre

Vad bekant det här kändes... Visst har väl vi pratat om borrning i ögonen? Men när isf? :)

Postat av: Helena

Ja du, kanske för att han har gjort det en gång tidigare?! :D

2010-05-07 @ 21:03:40
URL: http://rockdiva.blogg.se/
Postat av: Josephine

Usch fan vad obehagligt!!!

2010-05-07 @ 21:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback