Jävla julpynt...

Jo men visst; igår var jag upp på vinden och hämtade ner pyntet.
1. Satte upp mitt finfina stjärndraperi i fönstret. Men nej, det var bara en ljusslinga som fungerade...
2. Satte upp adventsstjärnan i vardagsrummet. Funkade bra. Fast det är fan svårt att typ veckla ut dom där jävla pappstjärnorna...
3. Och det fick jag bittert erfara när stjärnan till sovrummet gick sönder. Tejpade. (Skitsnyggt.) Hängde upp den. (Skev som fan.)
Och sen tröttnade jag.
Speciellt när jag försökte leta nytt stjärnljussligedraperi på internet, hittade ett för typ 174:-. Perfekt. Frakten låg dessvärre på 150:- vilket inte alls var det minsta perfekt, så då blev det inget. Beställde från Clas Ohlson för 99:- men modell mindre. :/
Och kanske Svansis inte kommer hem idag.
Om jag hade vetat så skulle jag ha bjudit hem Jenny på lite mat och vin. Och kanske en tur till Klin för en öl. Men ja, Ni hör ju.
Så då får jag städa och diska när jag kommer hem. Och dricka ett glas vin. om jag orkar gå till bolaget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback