Snabb som en räv.

Nämen; jag har redan lyckats köpa ALLA julklappar! Utom en.
Vad gör man nu resten av december? ;D Dricker glögg? Jajamen!
Annars då? Nja, samma lika. Typ. Svansis jobbar i Stockholm och nu börjar det bli tjäderväder. kallt alltså.
Förresten har jag hämtat paket på Hagashopen fredag, igår OCH idag. :D Och imorgon tror jag att jag får hämta ytterligare ett paket, fast på Apoteket... Inte alls lika roligt.
Det paketet som kom idag var i alla fall mitt nya gamla julpynt.


Man kan ju tycka att kartongen var lite överdrivet stor
för att endast innehålla en ljusslingegrej.
Fast det var faktiskt en julklapp till Jenny i också. ;)


Bättre än inget. Fast inte lika bra som den förra... :/



Och det här tråkiga hände för nån vecka sedan...
Och nej, det är inte lösnaglar, det är mandelolja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback