Story of my life.

Idag tänkte jag lyxa till det med att tvätta.
Och diska.
Och slänga alla vissna balkongblommor, vilket låter skittråkigt.
Kanske dammsuga lite också.
Jösses, vilket spännande och glamouröst liv man lever... :/
Inga pengar och, för tillfället, ingen man.
Kan ju bara hoppas att han kommer hem imorgon, men det tror jag.
Men. jag har sovit utan öronproppar tre nätter i rad. Alltid nåt.
Och så är jag riktigt nyfiken på hur mitt tatueringsmotiv blir. Men det lär man ju få vänta på om jag känner Blixten Stenius rätt. ;D

Kommentarer
Postat av: fia-pia

Du borde skaffa ett barn, det är meningen med livet det.. ;)

2010-11-19 @ 11:49:38
Postat av: Rockdiva

Ja, varför inte? Så att jag har något mera glamouröst att syssla med? ;D

Postat av: fia-pia

Exakt, du tänker helt rätt. Du kommer aldrig mer att ha tråkigt, full fart hela tiden.

Olala vad härligt!!

2010-11-19 @ 12:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback