Brrrrr.

Men fy vad kallt det är idag. Huh.
Ibland händer saker så plötsligt att man knappt fattar.
Som igår; jag var in på H&M och kollade lite. Och poff; hittade en svart minihatt med flor!
Jag som har velat haft en sån skitlänge!
Men nu då? När ska jag egentligen använda den? Ingen aning faktiskt.
Men nu har jag en i alla fall. :D
Hittade även en supertjusig röd ros till håret, även den med lite svart nät/tyll, som passar perfekt till mitt nya hår. Och som skulle göra sig bra till mitt planerade Halloween/Alla Helgona-projekt.
Men jag vet fortfarande inte när detta projekt ska träda i kraft eftersom ingen riktigt verkar veta när, eller om, man ska hålla på med sånt där.
Kanske att jag skiter i vad dom andra tycker och bara kör?

Förresten var hatten inte riktigt lika mini som jag hade föreställt mig.
Och förresten var floret inte riktigt lika florigt som bilden jag hade i huvudet,
men som skrivet; jag har den i alla fall. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback