Galet? Svar: ja. :)

Ja, hörni; fredagen var väl en av dom galnaste kvällarna jag haft
på bra länge?!
Jag och Carre gick ner på S2 vid 21.30 och redan då var kön ganska lång.
Väl inne hade dom börjat med nåt knepigt i baren; du fick bara köpa EN av vad
du nu skulle ha. Och skulle du vara snäll och köpa något till någon annan så
var den personen tvungen att vara med... Skitkonstigt var det.
För att inte tala om hur dumt det var.
Vid typ 23 var det tydligen så mycket folk att det var en ut en in som gällde.
Svansis hade tröttnat efter att ha köat i en och en halv timme...
Så man får vara glad över att man kom in för satan vad bra det var!
Blandat klientel kan man väl säga, bland annat gubbar som var så gamla att
dom knappt kunde sitta. :D
Men dom lär väl också ska gilla ståbas antar jag. ;)


Jag vill återfödas i form av en ståbas.



Ge mig meeeera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback