Helena och brevbäraren.

Igår, när jag skulle gå till jobbet, sprang jag på brevbäraren nere i trappen.
Eller; om jag ska vara ärlig så varken sprang jag eller sprang PÅ honom...
Hur som så hade han paket till mig. Och så fick jag en försändelse också. ;D
I form av en superdupersnygg ring!



www.hoofstore.se

Idag, när jag skulle gå till jobbet, sprang jag... Äsch.
Idag, när jag skulle gå till jobbet, stod brevbäraren nere i trappen. Igen.
Och även idag fick jag paket. Tre böcker. Perfekt eftersom jag typ har läst alla mina bra böcker flera gånger om.
När jag kom till Kupolen såg jag något mycket obehagligt och konstigt;
en bil täckt av snö. EN av alla bilar på hela parkeringen. Hu.

Ibland minns jag inte saker jag säger, eller får sagt till mig, när jag har druckit alkohol.
DET är frustrerande, mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback