Jag fattar fortfarande inte...

Nä, jag fattar inte dom nya reglerna som gäller vid alkoholservering på krog.
Är det något som bara gäller för Bolanche/S2?
Är det i så fall något som dom själva har kommit på?
Ska det ALLTID vara så svårt att köpa alkoholhaltig dryck?
Hur fungerar det med happy hour och kommer det verkligen att fungera vid t ex en Oktoberfest?
Hur ska dom killar, som vill bjuda tjejer på drinkar för att få ligga, göra nu?
Det kanske är deras enda chans till sexuellt umgänge...
Och hur ska det gå för mig?!
Jag som har fucked up balans UTAN alkohol, ska jag bli nekad inträde om jag råkar ta ett snedsteg?
Och varför funkar inte Bolanche hemsida?
Då kanske jag hade fått svar på i alla fall ett par av alla frågor...
Fast antagligen inte, för INGEN verkar veta något.
Däremot verkar dom flesta vara mäkta irriterade.
Men jag vill veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback