Ljuvliga, älskade, efterlängtade måndag.

Helgen förflöt ganska lugnt; i fredags tror jag inte att det hände nåt faktiskt...
I lördags åkte vi till Barnens Hus för att köpa födelsedagspresenter till Tuva och Holly.
På kvällen åkte jag, Svansis och Erik till Falun för att kolla när det hoppades cross över Faluån. Kallt som fan och mycket folk.
Vid 21-tiden åkte vi hem och drack lite rom för att sedan gå ner på S1.
Jag värmde mig med en Irish Coffee.
Och det var det.
Igår åkte vi ut till Baggbo på födelsedagskalas med korvgrillning, brasa & fiskdamm. Kaffe och korv är som godast när man fryser.

Den här veckan är Svansis i Stockholm på jobb och det betyder, som vanligt, inga öronproppar!

Fast jag fattar fortfarande inte riktigt när det egentligen är man klär ut sig; Halloween (nu till helgen) eller Alla Helgons Dag (nästa helg) eller båda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback