Men åhh...

Ibland är det ju inte alls roligt att blogga...
Man har ju liksom inget vettigt att skriva, för hur roligt är det egentligen
att läsa om att jag fyndade 3 förpackningar svart hårfärg på ÖB för 29:-/stycket?
Eller 750 ml duschcreme, som luktade fantastiskt, för 19:-.
Kanske att det är mera roligt att veta att jag var hos Sara H i lördags på inflyttningsfödelsedagstjejfest? Det var roligt och...otippat.
Sen gick vi till Bolanche, där det till en början inte alls var så mycket folk men dom kom.
Men jag fullkomligt vägrade dansa trots att jag blev uppbjuden till sådana aktiviteter.
Av konstigt folk.

Bästa på kvällen var väl ändå "two in the pink, one in the stink" eller hur det nu var. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback