Borde egentligen sova...

Fast jag vill inte. Men jag borde, För att jag börjar tidigt imorgon.
Men det är ju just det; om jag går och lägger mig så blir det ju morgon jättesnabbt...
För att man inte fattar att man sover. När man sover...
Nej, istället sitter jag i soffan och snusar.
Och surfar samma vända som vanligt. Och halvkollar på en RIKTIGT värdelös film på tv;
Miss Secret Agent... Alltså; det var nån som fick pengar för att göra den filmen.
Helt otroligt.
Och jag måste köpa nya vinterskor. Men jag fattar inte vilka sulor dom ska ha för
att vara minst hala. Är det gummi det ska vara eller?
Njaa, oklart... Då kan man ju lika gärna ha gummistövlar och det verkar helt livsfarligt mitt i vintern.


Jo men visst; ett par gummistövlar. För 1345:-...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback