Uhhää...

Fyy. Faan.
Jordens huvudvärk är inne på tredje dagen, näsan rinner mer än mest.
Rethosta som retar mig, nysattacker.
Det är synd om mig.
Skulle äta en apelsin men den var torr och äcklig.
Skulle dricka kaffe men det, i kombination med den äckliga apelsinen, var om möjligt ännu äckligare... Skrev jag att det var synd om mig?
Det kändes bättre igår kväll men imorse var det lika. Med snoret och huvudvärken och det.
Usch.
Fast det är ju klart att det ska vara så när det är klarblå himmel och sol.
Och det var klart att det var så när Svansis, för en gångs skull, ville göra nåt igår...
Nåt annat förutom att sova.
Men jag orkade verkligen, verkligen inte göra nåt.
Jag orkar inte göra nåt nu heller.
Usch.
Vart kommer snoret från och vad är det bra för egentligen?
Det hjälper inte mot ont i huvudet i alla fall för varje gång jag snyter mig, typ varannan minut, så får jag mera huvudvärk.
Det är synd om mig.

Dagens Don't: Sjukdomar överlag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback