Den första.

Igår var jag och Jenny till Rosa Huset för att hitta tyg.
Och tyg hittade jag men jag hittade även en tassel! ;D
Dom hade faktiskt endel tofsar i varierande storlek, men jag tänkte lite som med tatueringar; jag börjar med nåt litet.
Eftersom Maria M säger att när du har köpt din första tassel så vill du ha fler. ;)
Så det blev en lite guldig sak.
Dock hade den nån ful guldängel runt upphängningsöglan och den ängeln gick fan inte att få bort... Jag frågade Svansis om han trodde att det skulle ske otrevliga saker om jag slog sönder den med hammare och då sa han att den lika gärna kunde vara kvar.
Ja, vi kanske behöver en ängel i det annars så okristliga hemmet?
Jag hängde i alla fall upp den på handtagsknoppen på vitrinskåpet och där gjorde den sig bra.

Imorgon är det bacon, vin och ståbas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback