Är det verkligen möjligt?!

Den försvunna dagboken är återfunnen efter mycket möda och stort besvär.
Gick hem till mig själv efter jobbet för att dra en snabb repa uppe i förrådet.
Eller ja, det var i alla fall planen.
Väl uppe på vinden fanns det knappt en enda lampa som funkade.
Jo, det fanns två men dom sitter på motsatt sida från mitt förråd.
Kolsvart och lite läskigt var det.
Ringde Joel som INTE hade nån ficklampa, däremot hade han värmeljus...
Ner igen, hitta ljusen, hitta nån gammal glasskål att ha ljusen i och sen upp. Igen.
Fast dom där ljusen hjälpte föga. :/
Hur som helst så fick jag med mig dagbok, foton och gamla kalendrar ner och då var jag tvungen att läsa lite.
Och det var så pinsamt att jag även var tvungen att röka en cigarett. Inne.
Förlåt Joel!
Det står så mycket saker som är så konstiga att det inte alls känns som att det är JAG som har skrivit dom..! Nej, men det är ju helt normalt att vara två stycken och dela på 24 starköl och en sjuttis för att man ska gå på typ Hagafest...
Men ja, det lär väl ska ha varit så då?
För allt som står borde ju vara sant med tanke på att det är min egen dagbok.
Fan, vad konstigt.
Och vilken tur att jag fick friska upp minnet lite; endel av dom sakerna jag skrivit hade jag aldrig kommit ihåg annars. :)
Puss, puss! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback