Men är det på riktigt eller?!

Jag som alltid får tillbaka mina bortsupna prylar...
Men nu verkar det som att den turen har vänt; ringde till polisen men nä, ingen telefon där inte. :/
Men hon jag pratade med sa att dom skulle höra av sig om den blev inlämnad...
Så ja; nu är det väl bara att börja samla telefonnummer då.
När ska man sluta vara en klant? Typ aldrig.
Jag köpte i alla fall ett kontantkort så det går bra att ringa mig på 076-5927528 tills jag får mitt nya SIM-kort. Men telefonen. Telefonen.
Jag hade ju börjat gilla den där luren nu. Mycket också.
Men herregud, jag är ju gjord av pengar så det är väl bara att köpa en ny.

Jag är i alla fall tacksam att det inte var JAG som var tvungen att köra till Stockholm pinsamt tidigt imorse. Ångest är antagligen inte det bästa resesällskapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback