Men dåså.

Det blev inget brödbak igår för köket var uppaget.
Av Svansis som hade fått för sig att laga mat; baconinlindad kycklingfilé fylld med...mögelost?! Jösses. Men en stark 6:a i alla fall, duktigt! ;D
Så jag bakar mitt bröd nu istället. Och dricker kaffe, kollar tatueringsprogram och lyssnar på JLT. Dammsugning och dusch står på tur.
Fast jag har ett mindre problem; trots att min garderob är fullproppad med kläder så har jag inget jag vill ha på mig ikväll... Jo, en tröja som inte är svart.
Men det tar emot eftersom jag är menstjock idag.
Svansis är i Djurmo och åker skoter och sen skulle dom ut i Rättvik så jag har ingen här som kan säga att det inte syns att jag är menstjock, att jag är snygg ändå.
Fast vet Ni vad; det finns alltid nån som är fulare så jag drar nog på mig den där tröjan trots allt. Kanske att Carre kan ge en komplimang eller två när hon kommer? ;)

Dagens Don't: Koncentrationssvårigheter och minimal självdiciplin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback