Tur det.

Lördagen började sådär. Var inte alls pepp på utgång men ju längre dagen led desto bättre blev det. :)
Jag & Carre gick ner på Bolanche vid 22.40 och det var typ ingen där.
Men dom kom.
Hittade ett skitbra bord på Rockfickan och där blev vi sittande resten av kvällen. :D
Ja, förutom när jag blev våldsuppbjuden till dans av nån från Falun...
Fast jag gillar ju inte att dansa (med folk, och speciellt inte med främmande sådana) eftersom jag har så kass balans.
Och dom ska hålla på och snurra en och greja och det känns inte som att jag är intresserad av att förklara om MS och sådär.
Och så var det en massa jobbiga italienare där, som skulle prata fastän dom inte kunde engelska. Det hade inte varit riktig lika jobbigt om dom inte hade badat i svett. Krääääk.
Sen fick jag skjuts hem, pratade lite med Svansis i telefon och gick och la mig vid typ 03.15. När jag vaknade var klockan typ 12.00 och det var HELT galet! Men skönt. ;)



Svansis; jag har något jag måste berätta... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback