Hutlöst säger jag.

I förrgår var jag till Falu lasarett för att träffa min läkare.
250:- för typ 5 minuters prat och lite balanskoll. Och sen 5 minuters prat med sköterskan...
Läkaren sa att sköterskan även skulle ta prover men det gjorde hon INTE. Nähäpp.
Däremot tyckte hon att jag skulle hålla koll på mina lår... Dom här sprutorna jag tar gör ju så att underhudsfettet "smälter" vilket gör att det bildas äckliga gropar.
Så ja; det kan ju hända att jag måste byta bromsmedicin framöver. Det slipper jag helst eftersom alternativet är sprutor som ska tas intramuskulärt och det vet jag att jag inte skulle fixa själv...
Dock "endast" en gång i veckan men det hjälper inte.
Och det skulle i så fall betyda att jag måste åka till nån slags vårdcentral.
Det är inte lätt att vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback