Upp som en sol...

Ja, Ni kan väl resten antar jag.
Söndag idag och den här helgen har jag inte gjort ett piss.
Igår satte vinsuget in fram mot kvällningen... En Virgin Mary var en klen tröst.
Idag har jag i alla fall filat lite naglar och nu planerar jag att plocka ögonbrynen.
Söndagsnöje deluxe med andra ord.
Hämtade mitt paket i fredag och jag tyckte att det såg roligt ut när det på kartongen stod "FRAGILE LIQUID"..! Men ja, det var ju inte så himla fragile trots allt.
Svansis håller på med sitt gamla skoterkörkort i Mockfjärd den här helgen så jag har varit alldeles allena.
Tydligen skulle han dit nästa söndag också. Det var ju jävligt surt eftersom jag hade sett fram emot den där Ikea-trippen... Tror i och för sig att han hade glömt bort den utflykten.
Men man kan inte få allt. Det vet jag.
Så ja. Då hoppas jag på att den stundande fredagsutgången bjuder på en och annan trevlighet.
På scenen: Imperial State Electric.

Glöm inte bort mina krönikor som läser genom att klicka på "Krönikor från Nolltvå" däruppe till höger! :D


Buffalo Chicken Wings-chips * Jalapenochips * 2 x Bloody Mary-mix
Nån whiskeykrydda som var supegod * Baconsalt med peppar

Den där BM-mixen var kanon! Med lite sprit, några skvättar
tabasco och en citronskiva kommer det att bli helt jävla perfekt!
Har förresten för mig att Nazi säljer såna..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback