Vilket jävla Kaos...

Mmm, med stort K.
I helgen byttes Callguiden ut på jobbet. Programmet där man besvara samtal i alltså.
Och eftersom att typ ingen visste hur detta nya program egentligen fungerar så var det totalt kaos när jag anlände till jobbet idag...
För på mitt jobb har vi inte en egen dator eller så utan man får sätta sig där det är ledigt.
Men i och med det här nya så funkar det tydligen så att om man inte har använt en dator med det nya programmet tidigare så måste alla andra program, länkar och sånt installeras igen...
Tar knappt lång tid alls.
Det hade ju inte varit några problem om man hade haft samma dator hela tiden men ja, nu har man ju inte det...
Och det här verkar det inte vara någon som visste.
Dessutom kan man ju tycka att det borde ha funnits en it-tekniker på plats idag, men icke.
Jag tog mitt första samtal efter tre kvart. Egentligen skiter väl jag i det; jag var rätt nöjd över att bara behöva besvara samtal i 45 minuter för sen var det lunchrast. ;)
Och förresten så kanske vi åker till Ikea redan på fredag! Men det gäller att inte hoppas för mycket.

Dagens Don't: Noll information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback