Alien vs. predator...

Igår åkte Svansis till Djurmo.
När Jerker ringde vid 23-tiden, för att berätta att allt var lugnt, fattade jag direkt att det var kört. Ja, med Svansis alltså.
Svansis ber aldrig någon annan att ringa. Och då slog det mig även varför han var så snäll på midsommarafton och fixade mackor, kaffe och vin på efterfesten.
Men det var väl skönt för mig att han skulle sova i Djurmo i alla fall.
Eller ja, det HADE ju varit skönt om han hade sovit där. Det var mindre skönt att han kom hem vid 01.00 helt jävla apdyngad.
Han kunde inte klä av sig, han kunde inte sitta i sängen utan att ramla ner på golvet, han kunde knappt prata och jag ville bara kräkas...
Så nu skulle jag behöva lite positiv energi, för en tripp tillbaka till 1999 gjorde mig inte alls festivalpepp. Tack. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback