Det gick ju bra trots allt.

Det gick bra med sovningen sist; jag tog en tablett och han sov på soffan.
Så jag var utvilad och pigg nr jag vaknade i lördags!
Så det blev tonfisksallad och öl till frukost och sedan blev det varmt balkonghäng och mera öl innan vi åkte till Lugnet.
Dom där 100 pyramidnitarna jag hade i brevlådan kom väl till pass kan jag ju berätta.
Jag har nog inte sett så många långhåriga (killar) sedan 1994.
Och det var ungefär då det var snyggt också.
Det bästa var att jag inte köpte en enda öl, det var andra som köpte till mig. ;)
Andra som man aldrig ens hade träffat.
Och trots att dom inte sålde starksprit så fick jag mig även en Southern Comfort & Cola. ;D Av en fotograf med skitstor fotoväska.
Och av en producent med skitstor mage.
Ibland gillar jag att vara tjej. Fast kanske att det berodde på mina nätstrumpbyxor och den korta kjolen? ;D
Den korta kjolen som jag INTE hade på mig vid hemkomst... Ha, ha!
Nä, jag hade byxor på mig, för att jag är lite förutseende ibland.
Men lyckligtvis låg den lilla kjolen i baksätet på Svansis bil.
- Men? Det är ju Media-Helena!
Den var i alla fall ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback