Svarta sopsäckar & hagelgevär.

Idag gör jag ett nytt försök med balkongfixeriet.
Det blev inget alls av med det igår, dels för att jag inte hade tillräckligt med tyg till insynsskyddet och dels för att det började spöregna och blixtra som fan. Men idag ska jag.
Och det blev varken pizza eller kaffe heller. Det blev ungsstekt falukorv istället.
Men idag hade jag tänkt mig dammsugning av balkong, bacon, fotbad och kanske ett glas vin.
Måste bara köpa en fotfil först.
Åhh, nu blev det sådär igen; att jag tänkte på den tiden då jag hade någon som mer än gärna filade mina fötter...



Och snart är det semester!
Och balkonghäng, öl, P&L, uteservering,
vin, grill, båt, bil, Stockholm och ofantligt mycket B*A*C*O*N! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback