Vaknade med Rudolf.

Morgonens hjärntvättarlåt: Rudolf med röda mulen. (Och den kom var ifrån?!)

Slutar 14.30 och då tror jag att jag sätter mig och syr ett nytt insynsskydd till balkongen.
Om det fortfarande finns tyg kvar.
Tror att jag städar den också. Och äter lite pizza och dricker kaffe.
Och gillar att det är fredag imorgon.
Det betyder 6 arbetsdagar kvar! :D Snabbt ska det gå och fint ska det va.

Hoppas även att jag har en försändelse i brevlådan från www.box2you.se, det där sällsynta och konstiga klädesplagget alltså.
Inget annat från den sidan om Ni trodde det. ;D
Jag slog på stort och beställde två par. Det gäller att passa på.

Dagens Don't: Att vakna med en renjävel som fortfarande hänger med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback