Verkligen irriterad. På mig själv.

Det finns ett par saker jag kan irritera på mig på när det kommer till mig själv.
Just nu är det största irritationsmomentet att jag inte kan teckna.
Ja, det är klart att det finns annat som stör mig men just nu är det den obefintliga förmågan att få ner bilden i huvudet på ett jävla papper.
Eller i ett bildbehandlingsprogram.
Och inte finns det någon bild på hela internet som liknar det jag är ute efter heller... Men det är väl som vanligt med det.
Bilden jag har i mitt huvud är i alla fall en skitsnygg zombie-psychobilly-pinuppa.
Varför kan inte någon uppfinna nån slags telepatisk apparat?!
Men en sladd som sitter i min hjärna medans den andra änden sitter i nån high tech-skrivare.
Enkelt.
Eller kanske inte.
Men mycket behändigt.
Ja, ja. Svansis är i Stockholm, jag har fyra arbetsdagar kvar,
jag har 16 dagar kvar innan jag fyller trettiofyra och jag får se Social Distortion.
Men jag kommer att bli lite besviken om jag inte får den där parfymen.
Så typiskt mig.
Ytterligare en sån där irriterande grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback