Stranger than fiction?

Känns konstigt att det är typ som fredag idag eftersom att jag är ledig imorgon...
Konstigt och ovant men skönt.
Men. Idag är det den där tråkiga hårfärgningen som gäller...
Och den där tråkiga matlagningen också. Tror att jag lyxar till det med falukorv och makaroner...
Men. Imorgon är det fredag och det betyder bacon!
Det betyder även Bloody Mary och ett par öl.
Fast jag tror att jag får gå ner på stan helt själv eftersom Svansis åker snortidigt på lördag.
Så jag hoppas verkligen att det är nån man känner på Liljan, men det borde det väl vara va?
Eller ja; det var väl lite skitsamma. Egentligen. Om jag tänker efter.
Och att tänka efter är ju lite av min grej.

Dagens Do: En torsdag som känns som en fredag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback