Tokigt.

Ja, inte vet jag hur bra det egentligen är att vara född i kräftans stjärntecken egentligen...
Humörsvängningar är i alla fall inte någon av mina bättre egenskaper.
Och humöret kan skifta från ena minuten till den andra. Tröttsamt.
Det behövs så lite för att jag ska känna mig besviken men det behövs lika lite för att jag ska känna motsatsen... Tröttsamt.
Och nej, det är inget särskilt som graviditet eller så. Så att Ni vet.
Så att Ni slipper fundera över just det.
JAG funderar om det kanske beror på att jag är sjuk?
Men jag låter bli att googla eftersom jag, av egen erfarenhet, vet att man INTE ska googla saker som gäller sjukdomar och diverse åkommor.



Dagens Don't: Att jag inte är tillräckligt bortskämd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback