Födelsedagsproblem...

Mm, Svansis fyller ju år på söndag.
Så nu har han bara ett par år kvar tills han är 30! ;D
Men. Detta innebär endel huvudbry för mig; vad får han i födelsedagspresent?!
Jag vet nästan aldrig.
Jag vill köpa en schysst skjorta men jag vet ju fortfarande inte hur stor han är...
Problemet är ju att han är så lång!
Köper man den storlek en normallång ska ha så blir den för kort överallt.
Köper man en större storlek så blir det för mycket tyg liksom.
Det är fan inte lätt.
Men i år ska jag i alla fall göra en egen tårtbotten och hoppas på att det blir bra.
Fast hur var det nu med det där att hoppas?
Minns inte, jag kör.

Och igår tänkte jag lite på att jag kanske borde träna.
Imorse vaknade jag med träningsvärk i vaderna..? Ha, ha.
Kan det vara bra eller dåligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback