Men låtjävel..!

Brukar vakna och redan från start ha låtar på hjärnan.
Imorse trodde jag att det skulle vara "Limbo Rock" men nej; "Köppäbävisan" satt fast i huvudet...
Det var ju sådär. Var fan kom den ifrån kan jag undra? Det var ju ett tag sedan den spelades någonstans. :D
Annars så fick jag lite ont i magen för att det ska styras upp så mycket inför Svansis dag.
Det enda som är lätt är familjen Eklund.
Pappan kom upp igår så han är i stan.
Och det ska styras med mamman, Kjelle Power, bror Patrick, Dennis, nån farmor och sådär. Och mamman kommer att ta med fikakorgar och eget kaffe säkert. Och vara lite halvhyper.
Och jag vet inte vilken dag det ska vara familjesammankomst.
Det vet inte Svansis heller.
Hans farfar fyller i alla fall imorgon och då ska han väl dit en sväng.
Men allt det andra då?
Men födelsedagen är ju faktiskt inte förrän på söndag och inte förrän då tänker jag baka tårta. Faktiskt.

Jag beställde en korsett igår. Det blir mycket spännande att se hur den fungerar. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback