Att göra en playlist.

Eftersom det bara var måndag idag så mjukstartade jag med att försöka mig på en ny playlist inför nästa veckas festival.
Men. Problemet var, till en början, att huvudet blev helt tomt. HELT tomt.
Det släppte dock efter ett tag.
Har, än så länge, en sjuk blandning av pop, punk, rockabilly, hiphop och gammal 90-talsmusik. :D

Imorgon ska jag försöka ta tag i resten av veckans måsten.
Boka tvättid t ex. Så att jag kan tvätta. ;D
Skura badkaret.
Göra rent kattlådan.
Damma. Dammsuga. Skura golv.
Typ så.

Och idag fick jag ett sms från Systembolaget; min absinth finns nu att hämta!
Fast det kan jag ju såklart inte göra förrän på måndag.
Och då ska det även köpas vin och sprit för jag ska dricka Bloody Marys. :)
Måste nog se över Resorb- och huvudvärkstablettsförrådet också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback