Bra lever, bra njurar.

Det sa i alla fall mina blodprov enligt läkaren.
Så det var ju bra.

Fast jag undrar lite över varför jag gick och köpte mig en solstol. Ijänkliggen.

Igår blev jag bjuden på körsbärskaffe, det gillade jag.
Fast det var inte riktigt lika gott med strohrom i...
Behöver alltså inte testas om Ni undar.
Sen fick jag mat också. Ungsstekt falukorv och...tagliatelle?
Jo, jag åt upp allt; det ska man göra när man blir bjuden. ;D

Och jag skulle behöva styra av den där samåkningen snarast!

Men. Det verkar faktiskt inte bli nåt Peace & Love-väder i år. Men hörnå...
Tur att jag var förutseende, skapade en användare på systembolaget.se och beställde en flaska absinth.

Dagens Don't: Att det kommer att vara tjockt med kissnödiga studenter på stan idag. Och ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback